آموزش آرایش صورت از صفر تا صد یک میکاپ حرفه ای آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی-زیبایی

کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید.

اگر می‌خواهید پوست و چشمان شما عالی و بی‌نقص برسد، استفاده از کانسیلر گزینۀ بسیار مناسبی است. در این سن آنها به دنبال یافتن راهایشان هستند و با یافتن جواب آنها به تصویری هندی از خود می رسند. به این صورت که در این دوران دختران نوجوان معمولا از مادرانشان وپسران نوجوان معمولا از پدرانشان الگوبرداری می کنند و این الگو به تدریج در آنها درونی می شود. با ورود نوجوان به دنیای بزرگتر و جدیدتر، او با ارزش های تازه تری از طریق همسالانش آشنا می شود و با هنجارهای جامعه مواجه می گردد.

سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. حلقه سیاه دور چشم را می توان با استفاده از کرم پودر ترمیمی پوشاند. از پودر تیره براید كتر نشان دادن بینی بزرگ و یا کج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلکهای سنگین، خانه برجسته و پیشانی جلو آمده استفاده میکنیم.

با استفاده از هایلایتر های کرمی، قسمت های فک ، پل بینی ، زیر چشم ، گونه ها ، گوشه لب ها و وسط پیشانی را هایلایت کنید و برای مرحله بعد آماده باشید. علاوه بر این آرایش غلیظ و غیر اصولی موجب می شود که سن شما خیلی بیشتر از حد واقعی به نظر رسیده و طراوت خود را از دست بدهد. به این منظور شما باید سعی کنید که یک میکاپ اصولی داشته باشید و نکات مهم آنرا رعایت کنید. ما در این بخش از آموزش میکاپ صورت به صورت گام به گام به بررسی مراحل مجله خبری میکاپ می پردازیم.

سایه زدن:

در این مطلب از مجله طرلان با هم به طور خلاصه و ساده آموزش میکاپ صورت را بررسی نمودیم. شما عزیزان این امکان را داشته تا بهترین وسایل آرایشی مثل خرید رژ گونه ارزان را از فروشگاه طرلان تهیه کرده و با تمرین و تکرار، در خانه بهترین میکاپ­ها را برای خود انجام دهید. بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید. استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود.

آرایش گونه

یادتان باشد نباید کانسیلر یا کرم پودر را زیاد و به طور افراطی روی صورت زد. قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند. کانسیلر ها باعث افزایش مدت زمان ماندگاری لوازم آرایشی ها میشوند و از پخش شدن آنها جلوگیری می کنند. شما باید از کانسیلر همرنگ پوست اطراف چشمتان استفاده کنید. آموزش کانسیلر زدن بسیار راحت و بدون دردسر است که با تمرین و تکرار کاملا روی آن مسلط میشوید.

اگر این طور فکر می کنید کاملا در اشتباه هستید و احتمالا نتایج ناخوشایند آن را در میکاپ بعضی افراد در مهمانی و کوچه و خیابان می بینید. آدم های با ظاهر عجیب و غریب که یا میکاپ جلفی دارند یا اینکه به دلیل نداشتن مهارت کافی آرایش بی نظم یا بیش از حدی دارند که توجه شما را جلب می کند. رژ گونه پس از اتمام آرایش صورت شما و در آخرین مرحله انجام می شود چون به عنوان آخرین حرکت آرایشی به بقیه آرایش های صورت شما هارمونی (هماهنگی) می دهد. هر چه رژ گونه شما تیره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسید. رژگونه چیزی است که شما نباید آنرا با چیز دیگری ترکیب کنید. فرم ژل و کرم رژ گونه ها ماندگاری بیشتری در طی روز دارند و ظاهری بشاش و با طراوت به صورت می دهد.

به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد. بعد از اینکه آرایش‌تان تکمیل و بررسی شد، با اسپری فیکساتور آن را روی صورت تثبیت کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و خراب نشود. برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید. برای مخفی کردن جای جوش، زخم­ها و تیرگی زیر چشم می­ توانید از یک کانسیلر استفاده کنید.

موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

منطقه یک مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. یک سایه تیره می­تواند زیبایی خاصی به چشم­ های شما ببخشد. یک سایه گرم و طبیعی مانند قهوه ­ای روشن برداشتن و روی پلک پایینی بکشید و بعد با یک براش آن را محو کنید تا پوست طبیعی به نظر برسد. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.

  • بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید.
  • از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید.
  • اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید.
  • با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • این دقیقا به این بستگی دارد که شما چه چیزی را می‌خواهید در آرایش خود برجسته کنید.