هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین-زیبایی

اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. فروشگاه ملت مارکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با اصالت به مشتریان خود وارد عرصه فروشگاه های آنلاین شد.

نتیجه ی کار با دستگاه هیدروفیشیال بر پوست

یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری. محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است. RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد.

  • این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است.
  • این دستگاه به جوانسازی پوست، از بین بردن لکه های بارداری، لیفت پوست و ذوب کردن سلولیت ها کمک میکند.
  • تیم دکتر وحید فعالیت خودرا از سال 1395 آغاز کرد بطوریکه از سال 1398 فعالیت حرفه ای خود را با نام “دکتر وحید” گسترش داد.
  • اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.
تمامی حقوق این سایت محفوظ بوده و دارای مجوز رسمی فعالیت ونماد اعتماد می باشد و مشتریان گرامی متوانند با مطالعه قوانین و مقررات سایت نسبت به خرید خود با اطمینان اقدام نمایند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. دستگاه های مجله خبری میکاپ جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود.

دسته تفنگ اسپری اکسیژن هیدروژن (H2O :

این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را انجام می دهد. این دستگاه به جوانسازی پوست، از بین بردن لکه های بارداری، لیفت پوست و ذوب کردن سلولیت ها کمک میکند. فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند.

دستگاه پلاژن 3 هندپیس اکسیژنو (اصل) با بهترین قیمت