اشنایی با کاشت ناخن و انواع آن-زیبایی

اگر چند کاشت اصلی پودر و ژل را یاد بگیرید و در آن‌ها استاد شوید، یادگیری دیگر کاشت‌ها کار چندان سختی نخواهد داشت. آیا روش کاشت دیگری را می‌شناسید که دوست داشته باشید، بیشتر درباره آن بدانید؟ برایمان کامنت بگذارید. روش‌ های کاشت ناخن بسیار زیادند و هر روز هم بیشتر می‌شوند. ناخن‌کاری حرفه‌ای است که این روش‌های کاشت را در حد ابتدایی بشناسد؛ حتی اگر نتواند در همه آن‌ها متخصص شود. به همین دلیل به ذکر پرطرفدارترین مدل کاشت ناخن در میان ناخن‌کاران محدود نشده‌ایم و سعی کرده‌ایم در ادامه اسم و عکس انواع کاشت ناخن را برای شما بیاوریم.

اما او چند نکته ی مفید برای حذف کردن کاشت ناخن ها را در خانه به شما آموزش می دهد که می توانید در مواقع اضظراری از آن استفاده کنید. در اینجا بعد از اینکه تمام مواد اضافی را از روی سطح ناخن‌ها پاک کردید یک لایه نازک تاپکوت بر روی سطح آنها بزنید تا سطحی صاف و صیقلی داشته باشید. سپس از لاک ژل‌های رنگی برای تزیین ناخن‌های خود استفاده کنید.

اما گاهی با این عفونت ها شکل طبیعی ناخن از بین می رود. در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود. درنتیجه، این نوع از کاشت برای خانم های باردار نیز مناسب است. در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است.

در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. به کمک استون مجدداً ناخنهای خود را تمیز کرده و با استفاده از پرایمر ناخن، رطوبت، روغن و هرگونه مواد اضافی بر روی ناخن خود را از بین ببرید. اگر چربی بر روی ناخن‌های شما باقی بماند، اکریلیک نمیتواند به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد. به‌جای استفاده از تکنیک کاشت اکریلیک پیشنهاد می‌شود از روش کاشت ژله‌ای استفاده کنید چرا که انعطاف‌پذیرتر است و به دلیل امکان رشد ناخن طبیعی شما احتمال بیماری‌های عفونت قارچی را کاهش می دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش مجله خبری میکاپ باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد.

لوازمی که برای کاشت ناخن در سالن زیبایی مریم ستاری استفاده می شود:

زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست. دقت کنید مقدار مواد به میزانی باشد که نتیجه نهایی کار خیلی ضخیم و یا خیلی نازک نشود. در این مرحله باید سطح صدف ناخن را خراش دهید و چربی های روی سطح ناخن را از بین ببرید.

بادام فرم بیضی شکل دارد اما نوک آن کمی تیز و زاویه‌دار است . ناخن بادامی نیز چنین فرمی دارد یعنی خطوط منحنی تندی دارد که کمی حالت تیزی به خود گرفته‌اند. طبیعی است که این فرم ناخن انگشتان شما را کشیده نشان خواهد داد . لازم است به مدت 5 ثانیه ناخن را نگه دارید تا خشک شود. این کار را روی 10 ناخن انجام داده و سپس ناخن ها را به طول مورد نظر برسانید. ۶ـ تمامی احکام بیان شده فوق برای وضو و غسل، از آن جهت دارای اهمیت است که مقدمه واجب نماز است و اگر کسی وضو و یا غسلش صحیح نباشد نمازش باطل می‌شود.

در این شیوه به سوهان کاری نیازی نیست؛ به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی این نوع کاشت ناخن انجام می گیرد. کاشت ناخن قالبی زودتر از انواع دیگر کاشت ناخن می شکند. در این شیوه، ناخن کار با کمک الکل، ناخن و اطراف آن را ضد عفونی می کند. سپس اندازه سر ناخن ها را مشخص می کند و هر سری را حدود 20 ثانیه با زاویه 45 درجه نگه می دارد و قسمت های اضافی را سوهان می کشد و کوتاه می کند.

توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند. بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد. تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد. شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود.

تیپ‌ها برای قد دادن به ناخن به کار می‌روند و روی لبه ازاد ناخن چسبیده می‌شود. اما ناخن‌های مصنوعی کل سطح ناخن را پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به موادگذاری نیست. اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند.

دستگاه UV

در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود. این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند. داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند.

  • در نظر گرفتن هزینه کاشت ناخن نیز یکی دیگر نکات قبل از کاشت ناخن است که شاید نیاز باشد قبل از انجام کاشت به آن توجه کنید.
  • 10- اگر به دنبال طراحی های کاشت ناخن دخترانه زیبا و در عین حال ساده هستید می توانید با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود ناخن های خود را طراحی نمایید.
  • امروزه داشتن ناخن های زیبا برای دختران نوجوان و جوان اهمیت زیادی داشته که این موضوع بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته و اکثرا به دنبال طراحی های ناخن دخترانه با استفاده از رنگ های شاد می باشند.
  • اکثر افراد کارمند در طول هفته به طور متوسط حدود ۴۵ ساعت را در محیط کار خود به فعالیت می‌پردازند.
  • با کلیک و ارسال کد ۲۴d از تخفیف ویژه کاربران برترین‌ها بهره‌مند خواهید شد.
  • با ژل یا پودر (تیپ گذاری ناخن پودر)، موادگذاری را انجام دهید.