ترتیب صحیح آرایش صورت-زیبایی

مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما مجله خبری میکاپ چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

  • سعی کنید ترجیحا به جای دست از براش استفاده کنید، چراکه براش حجم اضافۀ فونداسیون را از پوست شما می‌گیرد و آن را یکنواخت‌تر در سطح پوست شما پخش می‌کند.
  • از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.
  • پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند.
  • البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید.
چراکه رنگ پوست دست‌های شما با پوست صورتتان متفاوت است. حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید. قبل از شروع آرایش صورت خود را به طور کامل بشویید، نه با صابون، بلکه با پاک کننده‌های صورت.

قدم دوم: پرایمر یا لایه‌ی زیرین

با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. در این سبک از میکاپ، بیشتر از رنگ­های شاد و جیغ استفاده می ­شود. 10 ترفند ساده طبیعی و بدون عارضه برای داشتن لب هایی سرخ و زیبا.

آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم (لایت)”

رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.

برای این کار باید آرایشی را انتخاب کنید که هم در روز و هم در شب بتوانید از آن استفاده کنید و بتواند صورت شما را اصلاح کند و زیبایی آن را افزایش دهد. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید. برای زیرسازی مناسب پوست و پذیرش مواد آرایشی باید از پرایمر با کیفیت استفاده کنید. پرایمر ظاهر پوست را یکدست و صاف می کند و دوام آرایش را روی پوست بیشتر می کند. علاوه بر این باعث می شود کرم های آرایشی بهتر روی پوست بخوابد و در اثر عرق کردن و هوای گرم و عوامل دیگر ماسیدگی ایجاد نکند.

آموزش هایلایت مو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار