دستگاه هیدروفیشیال موتور سنگین تجهیزات پوستی ایلیاطب تابان-زیبایی

قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند.

۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. 6 ماه پیش از انجام اغلب روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال، مصرف محصولاتی مانند رآکوتان را قطع کنید. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است.

دستگاه های هیدروفیشیال

این درمان مشکلات مرتبط با پوست (مشکلات جزئی یا عمده) را معالجه می کند و باعث می شود پوستتان روشن تر و صاف تر بنظر آید. این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند. افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند، ایمنی این دستگاه اثبات شده است.

حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب. جهت مشاهده‌ی ویدیو بررسی و معرفی دستگاه مجله خبری میکاپ هفت کاره کلیک کنید. گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.

  • حتی افرادی با پوست حساس می توانند هیدروفیشیال انتخاب کنند و کسانی که خواهان یک روش نگه داری منظم برای پوست خود هستند نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند.
  • یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آرتام کالا می باشد.
  • آنزیم های دستگاه، سلولهای خشک و مرده پوست و سایر کثیفی های پوست را شل می کنند تا منافذ پوست را از آلودگی ها پاک کند.
  • باتل C به طور معمول برای پاکسازی لوله میکرودرم است و باید با آب مقطر و مقدار بسیار کمی الکل پر شود.

کار با این دسته احتیاج به ژل مخصوصی دارد که می توانید از فروشگاه لوکس تبریز تهیه و استفاده کنید. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند.

برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال استفاده میکنند. این روش یک درمان پزشکی پوست است که منافذ پوست شما را کاملا پاک می کند. یکی از مزایای مهم این روش نداشتن هیچ گونه عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. بر خلاف درمان‌های دیگر در تکنیک هیدروفیشیال فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتیجه فوری و پایدار دست یافت.

تنها کاربران سایت قادر به ارسال گزارش هستند. لطفا وارد سایت شوید

دارند؛ با استفاده از این روش می‌توان روند پیری پوست خود را کندتر کرد. دارای 6 فناوری جدید میکرودرم ابریژن ، هیدرودرم ابریژن ، رادیوفرکانسی (آر اف) ، اولتراسوند، چکش سرد و درما اف (اتوی صورت) می باشد که هر کدام کاربرد های گوناگونی برای پوست صورت و بدن دارند. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

BIO MICRO CURRENT در دستگاه ۶ کار هیدروفیشیال