دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-زیبایی

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. کاشت ناخن ژله ای یکی دیکر از انواع کاشت ناخن جدید می باشد که در این روش از سه لایه ژل با نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین برای پوشش ناخن استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد. در واقع به کمک سوهان برقی سطح ناخن ها را کمی زبر و ناصاف می کنید. پس از این کار برای این کار ناخن های مصنوعی بهتر چسبیده شوند باید کوتیکول ناخن را به عقب فشار دهید تا شکل ناخن کاملا قوس دار شود.

در روش کاشت پودری اگر کمتر از حد معمول از مواد استفاده شده باشد امکان ترک خوردن وجود دارد. بصورت کلی کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در موراد خاص مانند کسانیکه ناخن‌هایشان دارای عیب و مشکلی باشد، یعنی ناخن‌هایشان به طور ژنتیک دارای ایرادی باشد که ظاهر خوبی نداشته باشد. باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد. با یک کاشت ناخون شیک در سالن زیبایی مریم ستاری ، در جمع بدرخشید. در این مرحله، تمام روش های کاشت ناخن را به صورت کامل آموزش می بینید.

  • کاشت ناخن قالبی زودتر از انواع دیگر کاشت ناخن می شکند.
  • 4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد.
  • همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود.
  • بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند.
سیلک‌ها مانند فیبرهایند با این تفاوت که بر خلاف رشته‌ای بودن فیبرها، ورقه‌‌ای هستند و بافت منسجم‌تری دارند. سیلک یا ابریشم ناخن برای تقویت ناخن‌های ضعیف و شکننده یا ترمیم ناخن‌های شکسته استفاده می‌شود. آدرس و شماره های تماس مطب و دفتر کار خانم دکتر فاطمه محمدیان، در محدوده بلوار فردوس تهران. سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید. اگر از ناخنهای کاشته تان خسته شده اید نگران نباشید چرا که شاید فکر کنید تا ابد باید با همین ناخنها کنار بیایید اما اینطور نیست.

مرحله دوم : مواد گذاری

در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست، اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن‌ها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند. در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.

کاشت جليش نيز در صورتي که توسط ناخن کار حرفه اي انجام شود دو تا سه هفته ماندگاري دارد . برخي از علاقه مندان به کاشت ناخن به دليل فرم نامناسب و عيب ظاهري ناخن هاي خود اقدام به استفاده از خدمات کاشت ناخن مي کنند . کاشت ناخن که داراي انواع بسيار مختلفي است روشي است که به منظور زيبا سازي ظاهر ي ناخن ها به کار مي رود و در سال هاي اخير در بسياري از کشورهاي دنيا داراي طرفداران بسيار زيادي شده است .

امروزه روش های مختلفی برای مجله خبری میکاپ حرفه ای وجود دارد که می تواند تمام نیازها و خواسته های شما را برآورده کند. اگر دوست دارید ناخن شما حالت طبیعی داشته باشد، می توانید از روش کاشت ناخن طبیعی یا نچرال در سالن زیبایی مریم ستاری استفاده کنید. برای یک تجربه شگفت انگیز جهت استفاده از خدمات کاشت ناخن آرامش‌بخش توسط یک تکنسین ناخون با تجربه و دلسوز که برای قوی‌تر، سالم‌تر و زیباتر کردن ناخن‌های شما طراحی شده است، از سالن زیبایی مریم ستاری دیدن کنید. سطح تکنسین ناخن و رنگ و طرح های جدید مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس بنشینید و استراحت کنید زیرا ما به ناخن های شما طرحی حرفه ای و جدید می دهیم که فقط می توانید آن را در یک سالن برتردر منطقه سعادت آباد تجربه کنید. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است.