صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر-زیبایی

دقت کنید که اگر لبهای باریکی دارید، بهتر است حتما از قلم موی لب و اگر لبهایتان پهن هستند فقط برای چک کردن صحت کار استفاده کنید. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت با مجوز فنی حرفه ای،قصد دارد شما را در این مطلب با آموزش آرایش صورت آشنا بکند لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. بعد از انتخاب محصول مناسب باید به ابزار اعمال آن روی پوست خود توجه کنید. بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از انگشت خود استفاده کنند در حالی که بقیه ترجیح می‌دهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استفاده کنند. اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید.

علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید. علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید.

  • در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود.
  • برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید.
  • در این نوع آرایش خط چشم ­های طولانی بیشتر استفاده می شود.
  • این نواحی معمولا قسمت هایی است که در اثر استرس روزمره دچار درد می شود.دبعد از آن ماساژ را از ناحیه گیجگاه به سمت عضلات فک و سپس به سمت گونه ادامه دهید.
  • آرایشی که به درستی محو نمی شود بسیار مضحک به نظر می رسد.

اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید از رنگ های مات یا رژلب های رنگی استفاده کنید.

هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. برای حرفه ای شدن در امر آرایش صورت، با تیم متخصص شانی نو همراه شوید. برای داشتن یک آرایش صورت شیک حتماً از خط چشم استفاده کنید. شما می­توانید برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ­ها می­توانید یک خط چشم دنباله­ دار یا گربه­ ای بکشید. به کمک یک مرطوب­کننده، رطوبت لازم را به پوست رسانده تا به یک درخشش طبیعی دست پیدا کند. خط چشمی موازی در بالا و پایین چشم در این آرایش کشیده شده و تا یک بند انگشت بعد از بخش انتهای پلک ادامه پیدا می­ کند.

آموزش میکاپ صورت | انواع ارایش صورت

برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به مجله خبری میکاپ این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید. اگر هم نمی‌خواهید از دو لایه پرایمر استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک لایه دیگر پرایمر را روی ناحیه T صورت‌تان، یعنی بینی و اطراف آن و بین ابروها، بزنید.

چند ترفند برای رنگ رژ لب که لب‌های شما را پهن تر نشان می‌دهد: