معرفی 10 تا از بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت ️【سال 2022】-زیبایی

به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. برای یک آرایش ساده صورت در منزل تا همینجا برای پوست کافی است، اما اگر زمانی پیش آمد که وقت بیشتری داشتید و یا خواستید به مهمانی بروید، مجله خبری میکاپ می‌توانید با برنزر و هایلاتر صورت خود را به اصطلاح کانتور کنید. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد. در کانتورینگ با استفاده یک کرم‌پودر تیره‌تر (برنزه‌تر) بینی، چانه، استخوان زیر گونه و پیشانی راتیره‌تر می‌کنند و در مقابل استخوان بالای گونه، زیر چشم‌ها را با یک کرم‌پودر چند درجه روشنتر هایلایت می‌کنند.

قدم یازدهم: ریمل مژه

مشکل امروز، تنها در از بین رفتن مرزهای آرایشی و پائین آمدن سن آرایش است. اگر در گذشته آرایش از سن وسال خاصی و به صورت کم، متوسط و تنده در موقعیتهای مختلف کاربرد داشت. درطول به قرن گذشته و سرخاب و سفيدابه برای سود را به انواع و اقسام لوازم آرایشی داده اند. هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونه های شما مشخص تر از پوست زیرین شود. بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد. هنگامی و لب پایین نازک است، خط لب را پایین تر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم، هم چنین کمی وازلین با برف لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

  • این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد.
  • از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند.
  • درست متوجه شدید آرایش صورت مراحل مشخصی دارد و برای داشتن میکاپ بی عیب و جذاب باید به این مراحل پایبند باشید.
  • با استفاده از قلم سه گوش از پودر رنگ ابرو به جهت رویش موها، روی آن بزنید.

حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید.

اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید. این که آیا شما به دنبال ظاهر طبیعی‌تری هستید یا می‌خواهید چشمگیر و زیبا باشید، هایلایتر می‌تواند برنامه آرایش شما را تکمیل کند. ارائه دهنده محصولات اورجینال می‌باشد؛ که با مناسب ترین قیمت می‌توانید خریداری کنید. کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت مانند تیرگی دور چشم، پوشاندن لک‌های پوستی و همچنین پوشاندن چین و چروک صورت می‌باشد.

هنرجو در دوره آرایش صورت با متعادل کردن چهره به فرم ایده آل که همان شکل بیضی هست آشنا می شود و با استفاده از تكنیک کانتورینگ می توان تا حدودی عیوب چهره را پوشاند و برجستگی و فرورفتگی هایی در صورت ایجاد نمود که باعث جذابیت چهره شود. در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. شاید با خودتان بگویید این مسخره بازی ها چه معنایی دارد. ترتیب صحیح آرایش صورت چه معنایی دارد؟ اصول و قوانین نمی خواهد.

پاک کننده آرایش اوردینری