نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-زیبایی

مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید.

نکات کلیدی در نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت

البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گود رفتن و پف کردن پلکها وجود دارد، مثل کم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الکلی، ناراحتی های کلیوی و … که در این صورت باید ابتدا در رفع مشکل اصلی بکوشیم و سپس از آرایش کمک بگیریم. به هر حال، پلکها و اطراف چشم را تا زمانی که تیره و گود رفته هستند روشن تر می کنیم و یا در که پف کرده اند برای پوشاندن این پف، روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودر روشن می پوشانیم و به دقت پودر را پخش می کنیم. از پودر تیره براید كتر نشان دادن بینی بزرگ و یا کج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلکهای سنگین، خانه برجسته و پیشانی جلو آمده استفاده میکنیم.

  • به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید.
  • به عنوان مثال می‌توان بینی را کوچکتر نشان داد، یا گونه‌ها را برجسته‌تر کرد.
  • اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید.
  • روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید.
مشکل امروز، تنها در از بین رفتن مرزهای آرایشی و پائین آمدن سن آرایش است. اگر در گذشته آرایش از سن وسال خاصی و به صورت کم، متوسط و تنده در موقعیتهای مختلف کاربرد داشت. درطول به قرن گذشته و سرخاب و سفيدابه برای سود را به انواع و اقسام لوازم آرایشی داده اند. هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونه های شما مشخص تر از پوست زیرین شود. بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد. هنگامی و لب پایین نازک است، خط لب را پایین تر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم، هم چنین کمی وازلین با برف لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. از هایلایتر مناسب روی استخوان گونه، لب بالایی، نوک بینی و گوشه داخلی چشم استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید. برای اینکه بدانیم سایه چشم چه رنگی خوبه به ی سری نکات بستگی دارد. مثلا می‌توانیم با توجه به رنگ و مدل لباسی که می پوشیم انتخاب کنیم.

بالم روغنی پاک کننده آرایش اینکی لست

به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. برای یک آرایش ساده صورت در منزل تا همینجا برای پوست کافی است، اما اگر زمانی پیش آمد که وقت بیشتری داشتید و یا خواستید به مهمانی بروید، می‌توانید با برنزر و هایلاتر صورت خود را به اصطلاح کانتور کنید. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد. در کانتورینگ با استفاده یک کرم‌پودر تیره‌تر (برنزه‌تر) بینی، چانه، استخوان زیر گونه و پیشانی راتیره‌تر می‌کنند و در مقابل استخوان بالای گونه، زیر چشم‌ها را با یک کرم‌پودر چند درجه روشنتر هایلایت می‌کنند.

حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف مجله خبری میکاپ آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید.