نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-زیبایی

وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای در آموزش آرایش صورت این است که حتما از هایلایتر و کانتور برای نقاط خاصی از صورت استفاده می‌کنند و به این صورت به چهره عمق و بعد زیبایی می‌بخشند. همانطور که برای انجام هر کاری در زندگی نظم و ترتیبی لازم است در حیطه آرایش و زیبایی هم باید اصولی را رعایت کرد تا نتیجه خیلی خوب و دلنشین باشد. عنوان “ترتیب صحیح آرایش صورت” هر چند ممکن است در اولین نگاه عجیب به نظر برسد اما مسلما رعایت کردن آن زیبایی چهره را خیلی بیشتر می کند، چرا که هر جزئی دقیقا در جای درست خود قرار می گیرد. حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد.

آموزش بالیاژ مو چیست ؟ اگر شما نیز به هایلایت مو و رنگ مو علاقه… فرم و حالت ناخن ها روی زیبایی دستان بانوان بسیار تأثیر گذار هستند. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.

اولین قدم آموزش آرایش صورت ایرانی :

هدف یک پنکیک خوب محو کردن پایه آرایش و جلوگیری از تعریق آن است. پس در این مرحله از پنکیک مناسب برای قرار دادن کرم پودر و آرایش خود استفاده کنید. رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد. رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند. به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم.

به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید. در این صورت یک بار در ماه هم برای شما کافی است، چراکه عموما این روش لایه‌برداری عمیق‌تر است و یکبار برای آن کافی است. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد.

بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید). بعد از انتخاب رنگ، نوبت به انتخاب ابزار آرایشی می‌رسد. توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. بنابراین بدون در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان به سبک حرفه‌ای‌ها آرایش کرد. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید.

مدل آرایش صورت 2022

اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید. پلایمر کمک می کند آرایش بهتر روی صورت شما بنشیند و به نظر یک صفحه صاف و صیقلی برای آرایش در اختیار شما باشد. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت “عشق آرایش” تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. هایلایتر صورت شما را بسیار زیبا می کند و قسمت هایی از صورت شما را برجسته تر نشان می دهد. رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است.

زخم های کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن می توانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لکه ههای بزرگ و خال یا لکه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلمة وقت بیشتری باید صرف کنیم و با صبر و حوصله به قدر کافی کار کنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر میزنیم. باید توجه داشته باشیم که استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش کردن صحيح کی صورت را بدتر از آنچه که هست نشان میدهید. به طور کلی، خط بالای مژه های پایینی باید باریکتر و کمرنگتر از قسمت های بالایی باشد، هر چه پلک بزرگتر باشد، خط چشم نیز باید پهن تر و ملایم تر باشد. و هرچه ان کوچکتر باشد، خط چشم نیز باید باریکتر و پررنگ تر باشد.

از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میکنیم. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید.

  • برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید.
  • این مرحله از آموزش آرایش صورت اختیاری است و به نوع ابروهای شما بستگی دارد.
  • رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید.
  • در این آرایش بسیار مهم است که حالت طبیعی صورت حفظ شود.

استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد. البته اگر وقت شما برای آرایش کردن اندک است و می‌خواهید یک آرایش ساده صورت مجله خبری میکاپ در منزل انجام دهید که در عین حال خیلی سریع باشد، می‌توانید از مرحله کانسیلر عبور کنید. این دقیقا به این بستگی دارد که شما چه چیزی را می‌خواهید در آرایش خود برجسته کنید.

این مرحله از آموزش آرایش صورت اختیاری است و به نوع ابروهای شما بستگی دارد. به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید. برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. معمولا باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی موهای‌تان باشد؛ اما اگر موهای بلوندی دارید، برای رنگ ابرو یک درجه تیره‌تر از موها در نظر بگیرید که ابرو بهتر خودش را نشان دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار