کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-زیبایی

یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند.

فرمرها را باید زیر ناخن قرار دهید (نیازی به چسب یا پیدا کردن سایز نیست) و در واقع به عنوان پایه‌ای برای موادگذاری و قد دادن استفاده کنید. در کاشت‌‌های گریم نیز باید از فرمر استفاده کرد و این فصل مشترک تمام کاشت‌های گریم است. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند.

برای خراش دادن سطح ناخن از سوهان دستی نرم استفاده کنید و دقت کنید صدف ناخن را نازک نکنید. پس از بسترسازی و استفاده از ضد قارچ و پرایمر، لبه ناخن را کمی پودر کاشت سفید بزنید. پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید. دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود. با ژل یا پودر (تیپ گذاری ناخن پودر)، موادگذاری را انجام دهید. گاهی اوقات از مدل کاشت ناخن خود راضی نبوده و یا به طور کل از کاشتن ناخن پشیمان شده‌ایم.

تجربه شگفت انگیز کاشت ناخن با متد جدید در یک سالن حرفه ای

درنهایت، از تاپ کد استفاده کنید تا دوام لاک ناخن خود را زیاد کنید. از برچسب ناخن هم می توانید برای ایجاد طرح های زیبا و دیدنی استفاده کنید. توصیه می کنم حتماً مقاله نحوه استفاده از برچسب ناخن را مشاهده کنید تا بدون نیاز به آرایشگاه بتوانید در خانه به راحتی انواع طرح های ناخن را ایجاد کنید. در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع مجله خبری میکاپ ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد.

تیپ گذاری ناخن پا

کاشت ناخن به دليل اين که بوسيله مواد شيميايي بسيار قوي به منظور افزايش ميزان مقاومت و طول عمر عمر ناخن کاشت شده انجام مي شود منجر به ضعيف شدن ناخن هاي طبيعي فرد خواهد شد . مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است. ۳ ماه پس از کاشت، به شخص کاربلد مراجعه تا برای رسیدن هوا به ناخن، مدت کوتاهی آن را از روی ناخن طبیعی شما بردارد. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند.

  • با انتهای پوشر، اکلیل، پولک یا هر دیزاین ناخن دیگری را که دوست دارید، درون تیپ آکواریومی بریزید.
  • داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود.
  • کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود.
  • از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.

بهتر است برای سلامت ناخن‌ها از ناخن‌کارتان بخواهید کوتیکول ناخن‌تان را بیش از حد کوتاه نکند. پس باید قبل از اینکه اقدام به کاشت ناخن کنید در مورد نوع کاشت و شرایط آن به خوبی تحقیق کنید. خوشبختانه برای کسب اطلاعات در این زمینه مطالب بسیاری در مورد همه انواع کاشت ناخن در اینترنت موجود است که می‌توانید قبل از کاشت در مورد آن‌ها مطالعه کنید. یکی از منابع خوب برای تحقیقات شما وبلاگ فروشگاه نگین استور است که می‌توانید به آن مراجعه کرده و در مورد انواع کاشت ناخن اطلاعات جامعی کسب کنید. نوار دیزاین منعطف از انواع لوازم طراحی ناخن محسوب می شود که دارای اندازه ها و رنگبندی مختلف است و قابلیت ایجاد طیف…

نکات مهم در حین کاشت و ترمیم ناخن