آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند-زیبایی

با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط صورت به کناره ها پخش کنید. سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید. مطمئن شوید که مرطوب کننده را به صورت صاف و هموار به پوست خود بمالید تا از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری شود. وقتی به میزان مناسب مرطوب کننده را روی سطح پوست پخش کردید به آرامی آن را با حرکات دایره وار مالش دهید و قبل از شروع مرحله بعد چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید. برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید.

  • کانتورینگ چهره شما را از بی حالی و یکنواختی در می آورد و سایه هایی در صورت ایجاد می کند.
  • وقتی سایه زدن چشم هایتان به پایان رسید، برای ماندگارتر شدن آرایش چشم در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت بهتر است از اسپری فیکس استفاده نمایید و پشت پلک ها را اسپری فیکس بزنید.
  • شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید.
  • در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد.
  • هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید.

اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. توجه کنید که همیشه قبل از شروع میکاپ باید صورتتان کاملا آماده آن باشد. مانند یک صفحه نقاشی تمیز، تا به راحتی آرایش روی آن بنشیند. در این صورت یک آرایش نه چندان جذاب خواهید داشت که از طراوت چهره تان می کاهد.

نحوه صحیح ریمل زدن

می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است. اگر درباره این مطلب و ترتیب صحیح آرایش صورت پرسشی دارید، می توانید زیر این پست بنویسید.

آموزش کاشت ناخن با پودر

کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید. با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید. کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند. رژ لب بعد از آرایش چشم مهم ترین و چشمگیرترین بخش میکاپ است که باید با دقت انتخاب شود. همانطور که در مهمانی ها مشاهده می کنید بانوان سلایق بسیار متفاوتی در انتخاب رژ لب دارند.

احتمالا شما هم با افرادی مواجه شده اید که میکاپ بسیار دلنشینی دارند. ممکن است زیبایی ذاتی خیلی های دیگر از آن فرد مورد نظر بیشتر باشد اما چون او می داند چگونه و تا چه حدی آرایش کند، دقیقا از لوازم آرایش به جا و صحیح استفاده می کند و زیباییش چند برابر می شود. این مجله خبری میکاپ موضوع در مورد افرادی که تجربه زیادی برای آرایش ندارند و در مواجهه با محصولات آرایشی گوناگون سردرگم می شوند بیشتر صدق می کند. تا آنجا که ممکن است خط لب را روی خط طبیعی لبهایتان بکشید. لزومی ندارد که ای بزرگتر یا بلند تر جلوه دادن لبها، خطهای خارج از لب بکشید.

برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید.

در این مرحله از آموزش خودآرایی میکاپ صورت قرار است به سراغ چشمان برویم. آموزش آرایش چشم از آن جهت اهمیت دارد که تاثیر زیادی بر روی حالت صورت شما می گذارد و شما می توانید با آن حالت های مختلفی به صورتتان ببخشید. آرایش چشم انوع مختلفی دارد و با توجه به مراسمی که به ان دعوت شده اید، متفاوت خواهد بود. به این صورت که در محل کار و یا مهمانی ساده بهتر از یک آرایش ساده و برای یک مراسم جشن یا عروسی می توانید از یک آرایش غلیظ تر برای چشمانتان استفاده کنید. اما به طور کلی اصول آرایش چشم به این صورت است که در مرحله اول از یک پرایمر برای ماندگاری آرایش، و در مرحله بعدی از سایه چشم استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار