صفحه نخست فروشگاه آنلاین ماتیک مارکت-زیبایی

پلتفرم پالی گان هم یکی از همین راه حل های لایه دوم هستش برای بهبود مقیاس پذیری اتریوم طراحی شده. در اصل پالی گان پروتکلی برای ایجاد شبکه ‌هایی از بلاکچین ها و راه حل های مقیاس ‌پذیری سازگار با اکوسیستم اتریوم می باشد. شبکه پالی گان در واقع یک زنجیره جانبی اثبات سهام هستش که به شکل موازی با بلاکچین اتریوم کار می کنه و به عنوان یک پلتفرم سریع و ارزان برای اپلکیشن های غیر متمرکز اتریوم تلقی میشه. همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است.

شبکه پالیگان (Polygon) چیست؟

در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. پس از ورود به حساب کاربری، از منوی راست صفحه گزینه “خرید ارز” یا “فروش ارز” را انتخاب کرده و سپس با کمک کادر جستجو، ارزدیجیتال پالیگان را پیدا کنید.

در این شرایط بسیاری از وظایف مربوط به شبکه اصلی به بلاکچین موجود در لایه دوم انتقال یافته و این امر باعث می‌شود تا شبکه اصلی سبک تر و عملکردهای آن بهتر شود. هدف اصلی استفاده از شبکه بلاک چین پالی گان با در لایه دوم اتریوم ایجاد مقیاس‌پذیری بالاتر، کارمزد پایین تر و بالا بردن سرعت تراکنش ها و البته افزایش توان عملیاتی شبکه است. در حال حاضر پلتفرم پالی گان امکان اجرای ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه داشته و زمان تایید هر بلاک در شبکه این رمز ارز نیز در حدود دو ثانیه است. پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.

  • اصلی ترین هدف تعریف شده برای خلق پالی گان توسط تیم توسعه دهنده این رمز ارز بهبود عملکرد بلاک چین اتریوم در زمینه های مختلفی مانند امنیت و مقیاس پذیری و البته کاهش کارمزد ها است.
  • در غیر این صورت می‌توانید ابتدا پول خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کرده و سپس در بازار پالی ‌گان به تتر حجم و قیمت مورد نظر خود را وارد و برای انجام معامله اقدام کنید.
  • نکته بسیار مهمی که درباره کارمزد خرید و فروش پالی ‌گان باید به آن بپردازیم این است که هر چقدر سطح کاربری شما در یک صرافی افزایش پیدا کند امکان خرید این رمز ارز با کارمزد‌های پایین‌تر برای شما به وجود خواهد آمد.
  • این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است.

بنابراین از لحاظ بنیادین ارز خوبی است و سرمایه گذاری روی آن پیشنهاد می شود. در نهایت شما می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال پالی گان از خدمات صرافی تبدیل نیز استفاده نمایید. خدمات تبدیل در این زمینه می‌تواند کمترین هزینه را برای شما به دنبال داشته باشد و در عین حال بدلیل اینکه تبدیل یک صرافی معتبر و شناخته شده است، می‌توانید سرعت بسیار بالایی را نیز برای خرید پالی گان تجربه کنید.

کارمزد پایین تراکنش‌ها، سرعت بسیار سریع پردازش و انتقال تراکنش‌ها، پاداش استیکینگ و ارائه برنامه‌های غیرمتمرکز کاربردی نیز از جمله دیگر دلایل محبوبیت و مزایای ارائه شده پالیگان به کاربران و توسعه‌دهندگان است. توسعه‌دهندگان با استفاده از پالیگان به جامعه بزرگ اتریوم دسترسی خواهند داشت و زبان محبوب Solidity پشتیبانی شده در پالیگان، روند توسعه مجله خبری میکاپ و ساخت برنامه‌ها را آسان می‌کند. همچنین دیگر نیازی به ساخت و برنامه‌ریزی دوباره قرارداد‌های هوشمند نیست و این قرارداد‌های هوشمند از اتریوم به پالیگان قابل انتقال هستند. پالیگان همچنین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و توسعه‌دهندگانی که به ساخت برنامه در شبکه اتریوم و زبان Solidity عادت دارند می‌توانند به راحتی از پالیگان نیز استفاده کنند.

بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن. پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید.

معمولا در وب سایت صرافی های ایرانی، قیمت متیک به تومان و یا قیمت متیک به ریال رو خواهید دید و معیار خرید و فروش در این صرافی ها پول ملی خودمون هستش. به طور کلی ارز دیجیتال متیک بازاری در حدود 3.7 میلیارد دلار داره و در رتبه 18 مارکت ارز های دیجیتال قرار می گیره. به عنوان مثال، یکی از معروف ترین راه حل های لایه دوم در دنیای کریپتوکارنسی، شبکه لایتنینگ بیت کوین می باشد. شبکه لایتنینگ این امکان رو فراهم می کنه تا تراکنش‌ ها در خارج از زنجیره اصلی انجام بگیرن و فقط در زمان تسویه ‌حساب نهایی به شبکه و بلاکچین اصلی منتقل بشن.

ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود.

درباره ارز دیجیتال ماتیک بیشتر بدانید

این پروژه در حال آماده شدن برای راه اندازی شبکه های اضافی، مانند مجموعه لایه های آپتیمیستیک و شبکه های ولیدیم است. یکی از اصلی ترین موارد استفاده از پالیگان، ساخت و اتصال بلاک چین های سازگار با اتریوم است. پالیگان ادعا دارد «اینترنتی برای بلاک‌چین های اتریوم» است؛ زیرا سایر شبکه ها با استفاده از این شبکه می توانند به اتریوم متصل شوند.