لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک-اصیل بخرید

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک-اصیل بخرید

فن لپ تاپ باید به خوبی کار کند تا بتواند از داغ شدن سیستم جلوگیری به عمل آورد. اگر دانش آموز یا دانشجو هستید و مجبور هستید که لپ تاپ را دائماً حمل کنید بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که لپ تاپ سبک و ارزان باشد تا حمل و نقل آن برای شما ساده تر گردد. در هر صورت، لنوو لیجن Y540 از کارت گرافیک GTX 1660 Ti بهره می‌برد. باتری این لپ‌تاپ از قابلیت Rapid Charge Pro نیز پشتیبانی می‌کند، با این قابلیت کاربر می‌تواند ۵۰ درصد باتری دستگاه را تنها در مدت ۳۰ دقیقه پر کند.

  • این لپ تاپ لنوو از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده می‌کند که سرعت این محصول را افزایش داده است.
  • حال در این مقاله تصمیم داریم لیست راهنمای کامل خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ به همراه قیمتشان به شما ارائه دهیم.
  • وقتی که صحبت از مشخصات فنی به میان کشیده می‌شود، توصیه می‌کنیم که لپ تاپی با پردازنده مرکزی سری U یا سری H اینتل Core i5 را انتخاب کنید که همراه با آن یک حافظه رم ۸ گیگابایتی یا ۱۶ گیگابایتی وجود داشته باشد.

لپ تاپی که به شما معرفی کردیم، ابعادی معادل ۱۱/۶ در ۷.۸ در ۰.۶ اینچ دارد و با وزن پایین ۱.۲ کیلوگرمی در اختیار شما خواهد بود. از بهترین قابلیت‌های این لپ تاپ می‌توانیم به شاسی حرفه‌ای آن اشاره کنیم که کاملا جذاب طراحی شده است. عمر باتری عالی سبب می‌شود که لپ تاپ برای حمل در دانشگاه عالی باشد.

نوع حافظه HDD یا SSD

صفحه کلید جزیره ای این لپ تاپ نیز با طراحی کم حاشیه و نور پس زمینه خود تایپ کردن را جذاب تر از همیشه خواهد کرد. از طراحی که بگذریم، ZenBook 14 در بخش سخت افزار نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و به لطف بهره وری از پردازنده Ryzen U کمپانی AMD می تواند بسیاری از فعالیت های روزمره را پردازش کند. این پردازنده به کمک 8 گیگابایت رم LPDDR4X و پردازشگر گرافیکی MX350 همراهی می شود، 256 گیگابایت حافظه SSD نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. همچنین طبق ادعای ایسوس، این لپ تاپ می تواند تا 8 ساعت شارژدهی داشته باشد.

لپ تاپ هایی که در این فهرستمعرفی کردین شاید جز بهترین لپ تاپ های دنیا باشن ولی فکر نکنم توی ایران بشه به اینا گفت بهترین چون از لحاظ قیمتی اصلا اقتصادی نیستن. و به احتمال خیلی زیاد هم قیمت الان این لپ تاپ متفاوت از چیزی باشه که در اینجا درج کردین. مک بوک ایر با پردازنده M1، شاید قویترین لپتاپ دنیا نباشد و مدل جدیدتر آن از هر لحاظ ارزش خرید بالاتری داشته باشد، اما هنوز هم یکی از بهترین‌های بازار است.

در کنار ویژگی‌های متعدد، ایسوس از سخت‌افزار مناسبی نیز در این محصول استفاده کرده است. پردازنده کم‌مصرف اما قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی توانمند با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD سخت‌افزار این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند. در کل، اگر در پی خرید یک لپ‌تاپ زیبا و سبک برای انواع کارهای روزمره هستید، بهترین لپ تاپ ایسوس مدل UM425IA می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (بروزرسانی دی

مدل 2020، دارای پورت Thunderbolt 3 و جک هدفون 3.5 میلی متری، تاچ آیدی، وبکم 720p، سنسور اثر انگشت و صفحه کلید scissor-switch است. به علاوه، مک بوک ایر 2020 با پردازنده M1 از عهده ادیت‌های سنگین ویدیو و تصویر برمی‌آید. لپ تاپ Surface Laptop Studio با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3050 Ti می‌تواند سخت‌ترین وظایف را انجام دهد و حتی برخی از بازی‌های اخیر AAA را اجرا کند. علیرغم داشتن قدرت بسیار زیاد، استودیو لپ تاپ یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام می‌آورد و صفحه نمایش 14.4 اینچی آن عالی است و رفرش ریت 120 هرتز آن را نسبت به رقبا برتری می‌دهد. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ خوب برای برنامه نویسی دارید مک بوک ها را نیز مدنظر خود قرار بدهید. در اینجا در مورد بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی و راهنمای انتخاب بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی را می‌بینیم.

باتری لپ تاپ مناسب برنامه نویسی چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید لپ تاپ گیمینگ و لذت از تجربه یک بازی پرهیجان کامپیوتری باید هزینه بیشتری صرف کنید. لپ تاپ IdeaPad 3-QC جزء سری لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو است و در حال حاضر جدید ترین لپ تاپ 14 اینچ سری Ideapad این شرکت در بازار محسوب می شود که در سال 2020 در بازار رونمایی شد. این لپ تاپ با تلفیقی از دو مدل L3 و S540 طراحی شده است و با وزن سبکی که دارد ، برای انجام کار های روزمره ، خانگی و اداری مناسب می باشد.

روشنایی ایده ال لپ ناپ اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 17 CD2015-B برای هر مکانی مناسب است. حافظه داخلی این دستگاه یک ترابایت می باشد که به راحتی می تواند فایل های سنگین را اجرا کند. اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت به این لپ تاپ نمره دهیم، قطعا سزاوار نمره 20 است. لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15 DK2044-B لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15 DK2044-B یکی از انواع بهترین لپ تاپ های گیمینگ می باشد که در ادامه با قابلیت های آن https://www.asilbekharid.com/ آشنا خواهید شد. می توان گفت یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه شود، پردازنده گرافیکی است. با استفاده از GPU مطلوب می توان بازی های زیادی بر روی لپ تاپ نصب کرد و حتی کارهای گرافیکی خیلی سنگین را انجام داد.