لیست قیمت آرایش و مراقبت لب، ۲۸ اردیبهشت ترب | takdoo-تکدو

در صورت نازک بودن لب های بالا و پایین باید با مداد لب اندازه لب های پایین و بالا را زیاد کنید و با رژلب داخل خط را پر کنید تا لب ها پرتر شوند. برای انتخاب رنگ رژلب باید رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ صورت شما هماهنگی داشته باشد برای این منظور کافی است رژلب را کنار لب خود قرار دهید. در ظاهر ممکن است، زدن رژ لب ساده به نظر برسد؛ ولی برای این که زیباتر و راحت تر رژلب بزنید باید به یک سری نکات توجه نمایید. در قسمت وسط لب پایین از یک خط لب پر رنگ تر باید استفاده شود و به صورت مایل در دو قسمت وسط لب بالایی باید استفاده گردد. دور لب ها را با یک برس باریک و کمی کرم پودر صاف نمایید تا آرایش لب های شما جذاب تر و زیباتر شود.

  • استفاده از کانسیلر یا کرم پودر روی لب ها به این جهت است که هیچ گونه رنگی لب های شما نداشته باشند و روی لب های شما بهتر رژلب بماند.
  • این روش برای افرادی که از رژ لب های ترکیبی استفاده می کنند،مناسب است.
  • بهتر است به جای هایلایتر نقره ای و طلایی از هایلایترهایی با رنگ روشن و صورتی و نزدیک به رنگ پوست لب استفاده کنید تا ظاهر طبیعی تری داشته باشد.
  • برند های محبوب آرایش لب به ترتیب الویت عبارتند از کامان,مای,اتود,هیدرودرم, …
  • برای برجسته شدن لب ها توصیه می کنیم قبل از اینکه از رژ لب و مداد لب و …
  • اگر لب پایین نازک بوده باید پایین تر از خط معمولی لب، خط لب کشیده شود؛ سپس با رژلب آن را پر کنید به وسط لب پایین می توانید، کمی برق لب یا وازلین بمالید تا لب ها برجسته تر شوند.
همچنین رنگ رژلب باید امکان هماهنگی با رنگ لباس را داشته باشد. برای کوچک کردن لب با آرایش، ابتدا تمام سطح لب خود را با کانسیلرتان بپوشانید. سپس مقداری از یک رژ لب تیره رنگ را دقیقا وسط لب‌های خود بزنید و به سمت گوشه‌های خارجی لب محو کنید. نیازی نیست رنگ رژ لب به تمام سطح لب شما برسد چون در این صورت حجم لب‌های شما کمی بزرگ‌تر دیده می‌شود.

توصیه ما به شما این است که حتما پس از کشیدن رژ روی لب آن را با خط لب تلفیق کنید. اگر رژ لب شما تنها یک تا دو درجه روشن‌تر از خط لب باشد، می‌تواند سایه‌های متعادل ایجاد کند و اطراف لب‌ بالا و پایین را حجیم‌تر نشان دهد. پرایمر بعنوان یک زیرساز عمل می‌کند و با ایجاد یک لایه یکنواخت روی پوست لب سبب می‌شود رژ لب بیشتر روی لب‌ها باقی بماند.

رژلب مایع مات 24ساعته 5میلی لی…

قسمت های گوشه‌ای لب پایین را به سمت وسط با مداد سفید خط بکشید؛ اما با استفاده از مداد برانزر یا قهوه‌ای قسمت وسط خط پایین لب، خط بکشید؛ سپس خط ها را با استفاده از اسفنج بلند و محو نمایید. تمام این موارد جدا از نکات زیبایی و بحث ترکیب رنگ ها سلیقه ای هم هستند. خانم های با پوست روشن بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنند تا به خوبی روی پوست صورتشان نمایان باشد؛ مانند رنگ های قرمز، جیگری، سرخابی.

محصولات پوستی

می‌توانید از مداد لب استفاده کنید یا نکنید، اما اگر استفاده کردید خط را بیرون از لب نکشید. شما می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر نیز استفاده کنید و نگران کوچک شدن لب‌هایتان نباشید. محصولات مراقبتی از پوست ، زیبایی و آرایشی با تنوع گسترده در انواع دسته بندی ها رو در یک فروشگاه برای شما جمع آوری کردیم تا انتخابی آسان و با دقت داشته باشید .

بالم لب مجیک مدل شیشه شیر

لیست قیمت آرایش و مراقبت لب، ۲۸ اردیبهشت ترب | takdoo-تکدو