مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی-زیبایی

همیشه سعی کنید از مارک خوب لوازم آرایش استفاده کنید، چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند. به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان. در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم.

فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد.

در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. بنابراین بدون در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان به سبک حرفه‌ای‌ها آرایش کرد. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید. تعيين رنگ پوست، معمولا زمان انتخاب کرم پودر و بن کک مورد توجه قرار می گیرد، زمانی که رنگ های مختلف کرم پودر را تست می کنید، به طور قطع باید رنگ کلی و دقیق پوست خود را پیدا کرده تا با توجه به آن بتوانید رنگ مناسبی پیدا کنید.

  • خواهید دید که برونزر سایۀ فوق‌العاده زیبایی در صورت شما ایجاد می‌کند و هایلایتر نواحی که می‌خواهید بدرخشد را برای شما شفاف می‌کند.
  • مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.
  • برای این منظور مقداری از کرم پودر را روی اسفنج مخصوص ریخته و مقداری از آن را به صورت نقطه نقطه و یک دست روی صورت بگذارید.
  • کمی سایه روشن را با برس اسنفجی در وسط پلک بزنید این کار درخشش چشم شما را بیشتر میکند .
در این میکاپ بین چشم ­ها و لب­ ها تضاد خاصی وجود خواهد داشت. کلیه حقوق برای آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت محفوظ می باشد. اگر پوست شما به راحتی برنزه می شود میزان مجله خبری میکاپ ملانین طبیعی پوست شما (رنگ دانه ای که به طور طبیعی لوح رنگ دادن به پوست می شود) در سطح بالاتری قرار دارد و به احتمال زیاد زمینه رنگ پوست شما زرد مایل به زيتونی است.

برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید. اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید. همچنین کرم پودرهایی که مواد معدنی دارند برای پوست چرب مناسب هستند؛ زیرا مانع جلوه براق پوست می‌شوند. اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید. به همین ترتیب اگر پوست شما مختلط و ترکیبی است، بهتر است برای نقاط چرب‌تر صورت (معمولا ناحیه T) از کرم پودر مخصوص پوست چرب و برای قسمت‌های دیگر از کرم مخصوص پوست خشک کمک بگیرید. علاوه بر این اگر پوست حساسی دارید، قبل از خرید کرم پودر ترکیبات آن را به دقت بررسی کنید که حاوی الکل، عطر، اسانس، پارافین و روغن‌های نفتی مانند گلیسیرین و وازلین نباشند؛ زیرا این مواد باعث تحریک پوست‌تان می‌شود.

در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید. این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند.

اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید.

باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند. هدف از کشیدن خط چشم در آموزش آرایش صورت این است که خط مژه پررنگ‌تر به نظر برسد. بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید). این مرحله از آموزش آرایش صورت اختیاری است و به نوع ابروهای شما بستگی دارد. به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید.

قدم اول: مرطوب کننده

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. فروشگاه طرلان با بیش از ۱۵سال سابقه فروش حضوری و ۵ سال سابقه در فروش آنلاین فروش مستقیم آرایشی بهداشتی از امارات و چین و… بدون واسطه در زمینه همکاری در فروش به صورت تک و عمده با فروشگاه ها و فروشنده های آنلاین در خدمت شما عزیزان هستیم.

زیباترین مدل های آرایش کایلی جنر هنرپیشه مشهور

اگر می‌خواهید کمی حرفه‌ای‌تر آرایش کنید، علاوه بر سایه اصلی از یک رنگ مات تیره‌تر هم استفاده کنید و آن را به صورت شکل C از گوشه خارجی خط مژه‌تان به سمت بالا، و همچنین در یک سوم بیرونی چین پلک‌تان بکشید. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند.