کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان-زیبایی

خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در صورتی که التهابات و سوختگی در پوست رخ دهد، این التهاب باعث تحریک اپیدرم شده و تحریک این سلول‌ها منجر به افزایش تولید رنگدانه در پوست (خصوصا پوست‌های تیره) می‌شود و این تجمع رنگدانه‌ها در پوست باعث به وجود آمدن لک‌های پوستی می‌شود. کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم.

این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید . کرم پودر دائم یکی از ابزارها و وسایل لوازم آرایشی است که در طی یک اقدام تخصصی و پیشرفته از آن استفاده می شود و مانند دیگر لوازم آرایشی از رنگ های مختلف و گوناگون و کیفیت های مختلفی برخوردار است. در ادامه قصد داریم شما را با کرم پودر دائم و نحوه فراگیری این تکنیک حرفه ای و کاربردی و همچنین دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم آشنا نمائیم. اما قبل از هر کاری بهتر است با ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب کافی در طول روز، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر و باکیفیت و به‌طور‌کلی، با مراقبت از پوست با روش‌های طبیعی پوست سالم‌تری داشته باشیم تا دیگر نیازی به آرایش‌های همیشگی مانند کرم پودر دائم نداشته باشیم. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند.

ابروهایی زیبا و طبیعی با کمک قلم هاشور ابرو

وب سایت پوست و مو لیستی از بهترین مراکز کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی کرده است. کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است.

لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت . همچنین باعث کاهش لایه زیر جلدی می شود که معمولاً به صورت کیسه های زیر چشم یا توده روی صورت ظاهر می شود. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر مجله خبری میکاپ از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود.

  • میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند .
  • هر چند برخی عوامل مانند خشکی پوست، نور مستقیم آفتاب و عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند این روند را تسریع کند.خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل می باشد.
  • در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.
  • در اپلیکیشن کمدا می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای متنوع را مشاهده کنید و همیشه در تخفیف خرید کنید.
  • در آخر باید بگویم اگر به این تکنیک علاقه مند شدید و مشتاق یادگیری این تکنیک شدید، در کشور خودمان و همچنین در کشور های دیگر دوره های آموزش کرم پودر دائم وجود دارد و شما با مراجعه به آن ها و گذراندن کلاس هایآموزش کرم پودر دائم میتوانید این خدمت را به بانوان محترم ارائه دهید.
مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد. یکی از این روش‌های غیر‌اصولی تزریق کرم پودر دائمی یا مزو وایت است. شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند.

انجام کرم پودر دائم برای چه کسانی توصیه می شود؟

ما با برگزاری دوره های آموزش آرایشگری و ارائه خدمات آرایشگری در بهترین آرایشگاه تهران، میزبان هنرجویان و زیبارویان عزیز هستیم. خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید. در این روش ادعا می شود که شما با استفاده از کرم پودر دائم، دیگر نیازی به تجدید کردن کرم پودر خود نخواهید داشت و با شست و شوی صورت، تغییری در پوست شما حاصل نمی شود.